بلاگ

معرفی و بررسی ایرپاد پرو

معرفی و بررسی ایرپاد پرو

ایرپاد پرو چیست؟

ایرپادهای اپل جز محبوب‌ ترین و البته موفق ترین محصولات این کمپانی بزرگ هستند که مدت‌هاست مورد استفاده‌ی کاربران قرار گرفته‌اند. این هدفون‌های بی‌سیم گوش دادن به محتوای دلخواه، موسیقی و انجام مکالمات تلفنی را برای همه کاربران اسان ساخته‌اند. بعد از ماه‌ها انتظار اپل طی بیانیه مطبوعاتی ایرپاد پرو را ارائه کرد. این هدفون‌های جدید از نظر عمر باتری شبیه ایرپادهای نسل ۲ هستند که اوایل امسال معرفی شدند، اما طراحی و شکل متفاوتی دارند.

در این مدل ساقه‌ کوتاه‌تر شده و یک سنسور نیرو نیز برای کنترل‌ها به ساختار آن اضافه شده است که به کاربرد این ایرپاد بسیار کمک کرده است. ایرپاد پرو اپل توانسته است با بهبود نقاط ضعف مدل‌های قبلی و افزودن ویژگی‌های جدید، خودش را به عنوان یکی از برترین هندزفری‌های بی‌سیم موجود در بازار مطرح نماید.

یک ایرپاد همه کاره

در ایرپادهای جدید همه ‌کار مانند کنترل محتوا، تماس‌های تلفنی و حذف نویز و موارد دیگر با سنسورهای فشاری انجام خواهد شد. اگر به نسل اول و دوم ایرپادها نگاهی بیندازیم، در مقایسه با Airpods Pro چند تفاوت عمده را مشاهده خواهیم کرد. از جمله آن‌ها کوتاه شدن طول ایرپاد هاست و همچنین وجود سنسور فشاری جدید که در ساقه ایرپاد قرار دارد و کنترل بسیاری از کارها را بسیار آسان کرده است.

در زیر لیستی یک سری از کارهایی که به لطف این سنسور می‌توانید انجام دهید را جمع آوری کرده‌ایم:

  • با یک بار ضربه میتوانید موسیقی را پخش یا متوقف کنید
  • با یک بار لمس کردن تماس وصل میشود.
  • با دو بار ضربه زدن میتوانید موسیقی بعدی را پخش کنید.
  • با سه بار ضربه زدن میتوانید موسیقی قبلی را پخش کنید.
  • ضربه زدن و نگه داشتن روی ایرپاد پروامکان تغییر در حالت حذف نویز و حالت شفاف را فراهم میکند.
  • هنگامی که که اپلیکیشن دوربین بر روی دستگاه شما مثلا گوشی‌موبایل‌تان باز باشد، با فشاردادن هرکدام از دکمه‌های صدا ایرپاد خود، می‌توانید از سوژه مد نظر عکس بگیرید.
  • با دو بار ضربه زدن به ایرپاد خود میتوانید رد تماس بدهید.

برای گزینه هایی مثل تماس گرفتن، پخش یک آهنگ، پیدا کردن مسیر، ارسال پیام وخیلی از موارد دیگر، می توانید از دستورات صوتی (سیری –هوش مصنوعی سخنگوی اپل) استفاده کنید. خوشبختانه اپل امکان تعیین میزان و شدت فشار روی سنسور را برای همه کاربران قرار داده است. این تنظیم به ویژه برای افرادی که دچار مشکلات حرکتی هستند و نمی‌توانند برای یک زمان کوتاه سنسور را فشار و یا ضربه بزنند بسیار مفید است.

AirPods Proتعامل های هوشمند این ایرپاد باعث معروفیت این هندزفری شده است از جمله:

زمانی که درحال گوش دادن به موزیک هستید و گوشی ایرپاد را از گوش خود خارج می‌کنید، ایرپاد شما آهنگ را متوقف می‌کند تا باتری به هدر نرود و زود شارژ ان تمام نشود. وقتی که جعبه‌ی ایرپاد را در نزدیکی گوشی خود باز کنید، منوی پاپ آپی روی گوشی خود مشاهده خواهید کرد که نشان‌دهنده هماهنگ شدن ایرپاد با گوشی شما می‌باشد و به شما اجازه می‌دهد که به طور مستقیم اقدام به پخش موسیقی موردنظرتان و گوش‌دادن به آن نمایید. و بسیاری از موارد دیگر…

ایرپاد پرو با اغلب گوشی های انرویدی سازگاریی دارد!!

ایرپاد های اپل همواره برای استفاده در کنار آیفون و آیپدهای این شرکت طراحی و ساخته می‌شوند. اما این به این معنی نیست که کاربران اندرویدی نتوانند از آن استفاده کنند. طبق بررسی های صورت گرفته، ایرپاد پرو تقریبا با اغلب گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار سازگاری دارد.

شارژ کیس ایرپاد پرو

هنگامی که شارژ دستگاه به 10 درصد میرسد علاوه بر اینکه روی دستگاه خود اعلان دریافت میکنید از طریق ایرپاد نیز صدایی دریافت میکنید که شارژ ان رو به اتمام است. برای اینکه ایرپاد شما مدت زمان بیشتری شارژ نگه دارد، بهتر است در مواقعی که از آن هیچ استفاده ای نمی کنید آنها را در کیس قرار دهید.

در ایرپاد های پرو بلافاصله پس از اقدام به شارژ، چراغ وضعیت کیس به مدت 8 ثانیه روشن می ماند. همچنین می توانید روی قاب شارژ ضربه ای بزنید تا از وضعیت شارژ ایرپاد پرو خود مطلع شوید.

چراغ سبز: نشان دهنده شارز کامل و 100درصدی دستگاه شماست.

چراغ کهربایی: نشان دهنده عدم شارژ کامل دستگاه بوده و ممکن است ایرپاد شما نیاز به راه اندازی مجدد داشته باشد.

چراغ سفید چشمک زن: نشان دهنده این است که ایرپاد شما اماده راه اندازی و وصل شدن به دستگاه مورد نظر شماست.

شما با هر بار شارژکردن کامل ایرپاد پرو مخصوص خود می‌توانید تا 4.5 ساعت به موسیقی گوش دهید یا حداکثر 3.5 ساعت مکالمه داشته باشید.

اگر ایرپاد خود را به مدت فقط 5 دقیقه شارژ کنید می توانید حدود 1 ساعت به موسیقی گوش داده و به مدت 1 ساعت مکالمه دریافت کنید.

قیمت و تاریخ عرضه ایرپاد پرو اپل

ایرپاد پرو در اکتبر 2019 (مهر 1398) در سراسر جهان عرضه شد.

قیمت این ایرپاد هم اکنون در امریکا

و بریتانیا 249 دلار است و میتوانید با پرداخت 29 دلار بیشتر سرویس اپل کر پلاس را فعال کنید و هندزفری خود را به مدت دو سال گارانتی کنید.

افزون بر این که در صورتی که ایرپاد شما به طور اتفاقی آسیب ببیند اپل تا دو بار خسارت شما را جبران می‌کند. هندزفری بلوتوث اپل ایرپاد پرو در ایران با قیمت حدودا 5 میلیون تومان در بازار ارائه میشود.

موسیقی را به اشتراک بگذارید و درعین حال تماس‌های خود را به صورت یک نفره جواب بدهید!!

شما می‌توانید یکی از ایرپادهای خود را به شخص دیگری بدهید و موسیقی پخش شده را دو نفری گوش بدهید اما به یاد داشته باشید که در هنگام برقراری تماس ها میکروفون فقط یکی از این ایرپادها فعال خواهند شد. در نتیجه فقط یکی از کاربران قادر به صحبت کردن است در حالی که صدای تماس در هر دو ایرپاد پخش می‌شود.

شما می‌توانید با استفاده از تنظیمات موجود در بخش بلوتوث گوشی خود، فعال شدن میکروفون هر کدام از ایرپادها هنگام برقراری تماس تعیین کنید. این تنظیمات را می‌توانید در آدرس زیر بیابید:

Settings > Bluetooth > i > Microphone AirPods

AirPods Proجمع بندی

این اطلاعات بخش کمی از دنیای بزرگ ایرپاد پرو بود. اگر قصد خرید ایرپاد پرو را دارید باید بدانید که اپل محصولی تولید کرده که هرکسی با یک بار استفاده از آن می‌تواند به راحتی و با خیال راحت آن را به دیگران هم پیشنهاد دهد؛ به خصوص اگر کاربر آیفون باشید. ایرپاد پرو از بسیاری از جهات شبیه به ایرپادهای قبلی است ولی توانسته با بهبود برخی جزییات مهم نسبت به آن‌ها برتری داشته باشد.

با وجود اینکه هیچ محصولی نمی‌تواند برای همه کاربران بی عیب و نقص باشد اما ایرپاد پرو بهترین و کامل‌ترین نسخه از ایرپادها است که در حال حاضر می‌توانید تهیه کنید. برای تهیه ایرپاد پرو به فروشگاه اینترنتی نینپومارکت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + بیست =