بلاگ

دانلود و نصب بهترین بازی های PS5(پی اس فایو)

مقدمه

پی اس فایو یکی از کنسول هایی است که امروزه با رواج آن توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است . از بهترین کنسول های بازی رایج در سطح بازار جهانی ps5  است که با عملکرد بسیار خوب خود قطعا بهترین گزینه برای خرید بین کنسول های بازی میباشد. بعد از خرید پلی استیشن 5 مهمترین گزینه نصب و دانلود بهترین بازی های موجود برای ps5 است که متناسب با سلیقه شما باشد.

معمولا افرادی که به تازگی به خرید پی اس فایو اقدام کرده اند ممکن است مشکلاتی برای نصب و دانلود بازی های پی اس فایو داشته باشند. اما در واقع یکی از ساده ترین کارها ،نصب بازی پی اس فایو می باشد همچنین این امکان وجود دارد بازی هایی را که در کنسول های قدیمی خود نصب داشته اید بر روی کنسول دیگر علاوه بر بازی جدید نصب کرده و از آن لذت ببرید .

در این مقاله قصد داریم به نصب و دانلود بازی های ps5 ،بهترین بازی های موجود و.. بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید بدون وجود اختلال ، از استفاده پلی استیشن۵ لذت ببرید.

در ادامه همراه ما باشید…

بهترین بازی های PS5

در اینجا به چند نمونه از بهترین بازی های عرضه شده برای پی اس فایو را معرفی میکنیم. این بازی ها هرکدام دارای سبک و نسخه خاصی هستند که در میان گیمرها بسیار پرطرفدار بوده و توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است .

تعداد بازی های پی اس فایو زیاد است اما ما در اینجا تنها به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.

God of War Ragnarok

God of War Ragnarok

بازی “God of War” یکی از عناوین محبوب و مورد انتظار برای پی اس فایو است. این بازی در اصل یک سری بازی اکشن-ماجراجویی و هک‌اند-اسلش سوم‌ شخص است که توسط Santa Monica Studio توسعه داده شده و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر می‌شود.

بازی “God of War” داستان قدرتمند و خلاقانه‌ای دارد که از میتولوژی یونان الهام گرفته شده است و بر ماجراهای یک جنگجوی قدرتمند به نام کریتوس تمرکز دارد. این بازی به داستان و مبارزات کریتوس در برابر خدایان یونانی می‌پردازد و در آن ترکیبی از اکشن برانگیزاننده، پازل‌حل و عناصر ماجراجویی وجود دارد

سال ۲۰۱۸، با انتشار “God of War” برای پلی‌استیشن ۴، بازی با بازسازی داستان و تغییراتی در سبک و گیم‌پلی نسبت به نسخه‌های قبلی موفقیت چشمگیری کسب کرد. و بازی سال آنجا شد. همچنین، ادامه‌ی داستان با نام “God of War: Ragnarok” نیز در دست توسعه است که قرار است برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شود. با توجه به تعداد طرفداران بازی و کیفیت بالای آن، بازی “God of War” می‌تواند یکی از تجربه‌های بی‌نظیر برای دارندگان پی اس فایو باشد.

Marvel’s Guardians of the Galaxy

Marvel’s Guardians of the Galaxy

“Marvel’s Guardians of the Galaxy”یک بازی ویدیو اکشن که توسط شرکت Eidos-Montréal توسعه داده شده و توسط Square Enix منتشر شده است . این بازی بر اساس کاراکترهای معروف کمیک مارول به نام “نگهبانان کهکشان” (Guardians of the Galaxy) ساخته شده داستانی مستقل و اختصاصی است که در دنیای مارول قرار دارد، بدون ارتباط مستقیم با دنیای فیلم‌ها یا کمیک‌های معمولی.

در این بازی، شما به نقش “پیتر کوئیل” یا همان “استار-لرد” که رهبر نگهبانان کهکشان است، وارد می‌شوید. داستان بازی از زمانی آغاز می‌شود که نگهبانان کهکشان، درگیر یک سری داستان های پیچیده و خطرناک می‌شوند که باعث تهدید به وسیله‌ی یک نیروی فضایی شیطانی به نام “رالف” می‌شود. در طول بازی، شما تصمیم‌های مهمی را برای پیشبرد داستان و ارتباط با شخصیت‌های دیگر می‌گیرید. هر تصمیم می‌تواند تاثیر مستقیمی بر داستان و پایان بازی داشته باشد. بازی “Guardians of the Galaxy” به سبک بازی‌های اکشن سوم‌ شخص است که در آن شما کنترل یکی از نگهبانان کهکشان را به دست می‌گیرید و در ماجراجویی‌های مختلف به کمک توانایی‌ها و تجهیزات خود، با دشمنان مبارزه و معماها را حل می‌کنید.گرافیک بصری زیبا، داستان جذاب و انیمیشن‌های خنده‌دار از ویژگی‌های مهم این بازی هستند. اگر شما طرفدار کاراکترهای مارول هستید و دوست دارید در یک ماجراجویی فضایی هیجان‌انگیز شرکت کنید، این بازی ممکن است یک تجربه جذاب برای شما باشد.

Assassin’s Creed Valhalla

Assassin’s Creed Valhalla

بازی “Assassin’s Creed Valhalla” یک عنوان مشهور و مورد انتظار در سری بازی‌های “Assassin’s Creed” است که توسط شرکت Ubisoft توسعه داده و منتشر شده است. این بازی در سبک اکشن- ماجراجویی و ورزشی سوم‌ شخص قرار دارد و داستان آن به دوران وایکینگ‌ها در قرن نهم میلادی بازمی‌گردد.

در “Assassin’s Creed Valhalla”، شما در نقش “Eivor”، یک رهبر وایکینگ از قبیله‌ای به نام Raven Clan قرار می‌گیرید. داستان بازی زمانی شروع می‌شود که شما به همراه خانواده و قبیله‌تان به سرزمینی جدید به نام “انگلستان” سفر می‌کنید تا در آنجا خانه‌ای جدید بسازید. در طول بازی، شما با مواجهه با دیگر فرهنگ‌ها و جنگجویان مختلف، تصمیم‌های دشواری را باید بگیرید که تاثیری بر روی داستان و تمامیت قبیله‌تان خواهد داشت.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی، ادغام داستان “Assassin’s Creed Valhalla” با اسطوره‌شناسی وایکینگ‌ها است. شما در مسیر خود به تعداد زیادی منطقه‌ی باز و بافت‌های تاریخی می‌پیوندید، با دشمنان مختلف مبارزه می‌کنید و تجربه‌ی زندگی وایکینگی در عصر جنگ و اکتشاف را تجربه می‌کنید.

همچنین، این بازی عناصر اساسی سری “Assassin’s Creed” را نیز در خود دارد. شما در این بازی می‌توانید در محیط‌ های باز و گسترده حرکات پارکوری انجام دهید، در نبردها از تاکتیک‌های مختلف استفاده کنید و با استفاده از ابزارها و تجهیزات مختلف به سبک سری اصلی از دشمنان خود پیشی بگیرید.

Sackboy: A Big Adventure

Sackboy: A Big Adventure

“Sackboy: A Big Adventure”یک بازی ویدیویی پلتفرمرسوم‌ شخص است که توسط Sumo Digital توسعه داده شده و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی به عنوان یک اسپین‌آف از سری محبوب “LittleBigPlanet” منتشر شده است. بازی Sackboy: A Big Adventure داستان و محیطی جدیدی را ارائه می‌دهد، اما با حفظ عناصر اصلی سری “LittleBigPlanet .

در این بازی، شما در نقش “Sackboy”، یک کاراکتر جذاب قرار می‌گیرید که در دنیای پر از چالش‌ها و مراحل پلتفرمری به ماجراجویی می‌پردازد. هدف اصلی بازی کمک به Sackboy برای جمع‌آوری اشیاء، حل معماها، دور زدن موانع و مقابله با دشمنان است.

یکی از جذابیت‌های “Sackboy: A Big Adventure” انواع مراحل و مناطق متنوعی است که شما در آنها با چالش‌های مختلف مواجه می‌شوید. هر مرحله دارای طراحی منحصر به فرد و مکانیک‌های بازی مخصوص به خود است. همچنین، از آنجا که بازی چندنفره نیز می‌باشد، شما می‌توانید با دوستان خود یا بازیکنان دیگر به صورت همکاری یا رقابت در مراحل به ماجراجویی بپردازید.

گرافیک جالب و رنگارنگ، طراحی جهان‌های خلاقانه و شخصیت‌پردازی Sackboy باعث شده تا “Sackboy: A Big Adventure” یک بازی دلپذیر و مساله‌ای برای علاقه‌مندان به بازی‌های پلتفرمر باشد. این بازی یک تجربه خوشایند و سرگرم‌کننده را به دستگاه‌های پلی‌استیشن خود اضافه می‌کند.

Elden Ring

Elden Ring

“Horizon Forbidden West” یک بازی ویدیویی اکشن-ماجراجویی و نقش‌آفرینی است که توسط شرکت Guerrilla Games توسعه داده شده و برای کنسول پلی‌استیشن 5 توسط Sony Interactive Entertainment منتشر خواهد شد.

داستان “Horizon Forbidden West” در دنیایی پساپسوداپسولیتیک و پسااپوکالیپتیک به نام “زمین ممنوع” اتفاق می‌افتد. شما در نقش “آلویی سلیت”، شکارچی و مبارز حرفه‌ای به نام “نگهبان” قرار می‌گیرید. آلویی به دنبال کشف اسرار مناطق ناشناخته و خطرناک در زمین ممنوع می‌باشد. در طول ماجرا، او با مخلوقات روباتیک غول‌پیکر و محیط‌های خطرناک مواجه می‌شود.

یکی از نقاط قوت اصلی بازی “Horizon Forbidden West”، جهان‌سازی و گرافیک بی‌نظیر آن است. بازی با استفاده از قدرت پردازشی پلی‌استیشن 5 توانسته‌ایم جهانی زیبا، واقع‌گرایانه و پر از جزئیات را ارائه دهد. همچنین، تنوع مناطق، موجودات و مهارت‌های قابل ارتقاء شخصیت اصلی باعث می‌شود تا تجربه‌ای چندگانه و عمیق از دنیای بازی به شما ارائه شود. در “Horizon Forbidden West”، عناصر تیراندازی از دور، تاکتیک‌های مخفیانه و مهارت‌های نبرد در نزدیکی به هم ترکیب شده‌اند. همچنین، داستان پیچیده و جذاب با تمرکز بر اسرار گذشته و آینده‌ی دنیای بازی، از ویژگی‌های دیگر این بازی محسوب می‌شود.

“Horizon Forbidden West” با ادامه‌ی داستان جذاب و بازسازی بهتر از همه نمایانگر پیشرفت و توسعه‌ی Guerrilla Games در این سری بازی است.

این بازی احتمالاً یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۲۳ برای پلی‌استیشن 5 خواهد بود.

چگونه بازی پی اس فایو را دانلود کنیم؟

همانطور که گفته شد دانلود و نصب بازی بر روی پی اس فایو اصلا کار پیچیده ایی نیست شما عزیزان میتوانید با خواندن این مقاله تا انتها با دو روش موجود ، تمام موارد لازم جهت نصب بازی را آموخته و نسبت به نصب بازی اقدام نمایید.

ورود به اکانت و نصب بازی PS5

در ابتدا اگر از قبل اکانتی بر روی کنسول خود داشته اید خارج شده و برای ساخت اکانت جدید اقدام نمایید . ابتدا با کلیک بر روی  Get Started، به صفحه‌ای جدید وارد خواهید شد که لازم است با خواندن قوانین آن تیک گزینه‌ی I Agree را بزنید و سپس روی Confirm کلیک نمایید. در صفحه‌ی جدید باز شده در مرحله اول در سمت چپ، ایمیل و رمز اکانت جدید خود را وارد نمایید. بعد از این بر روی Sign in کلیک نمایید که با این کار صفحه‌ای جدیدی برای شما باز خواهد شد. در این مرحله تیک Agree را زده و روی Confirm کلیک نمایید. پس از مرحله دو ، صفحه ای برای شما باز ‌خواهد شد که در آن لازم است گزینه Do This Later را انتخاب نمایید.

با انجام این مراحل شما اکانت جدیدی ساختید که با ورود به قسمت بازی های پلی استیشن میتوانید بازی هایی که در این اکانت قرار گرفته ‌‌ ، دانلود و به اجرا‌‌‌‌ در آورید.

روش ورود با  QR Code

در ابتدا که پی اس فایو خود را روشن کردید زبان مورد نظر را در صورت نیاز تغییر داده و وارد اکانت خود شوید . علاوه بر روش بالا می توانید جهت وارد شدن به اکانت خود و نصب بازی اقدام کنید. برای ورود به این حساب با شیوه جدید، لازم است که از گوگل پلی یا اپ استور بسته به سیستم عامل تلفن هوشمندتان، اپلیکیشن PS App را دانلود کرده و بر روی موبایل خود نصب نمایید. پس از ورود با کلیک بر روی Sign in دوربین گوشی موبایلتان روشن خواهد شد و می‌توانید کنترلر دوال سنس را برداشته و با انتخاب گزینه Get Started ورود به حساب کاربری Qr-Code را انتخاب نمایید و با استفاده از تلفن همراهتان کد ۵ رقمی نمایش داده شده بر روی تلویزیون را اسکن کرده و به حساب خود متصل شوید که با ورود به کتابخانه بازی های پلی استیشن ، بازی موردنظر خود را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

جمع بندی

در این مطلب چند مورد از بهترین بازی های موجود برای پی اس فایو آورده تا شما عزیزان بتوانید از بهترین بازی های موجود با نسخه بالا استفاده کنید.

معمولا بعد از خرید Playstation 5 مهمترین دغدغه کاربران دانلود و نصب بازی می باشد که در این مقاله دو مورد از آسان ترین روش های نصب بازی را آورده تا شما به ساده ترین روش ممکن بتوانید بازی خود را دانلود و از استفاده ی آن لذت ببرید. از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =